PRZEWÓZ OSÓB:

1.    Jak mogę zamówić lub zarezerwować przejazd?


Przejazd można zarezerwować lub zamówić na trzy sposoby:
- poprzez naszą stronę internetową – zakładka ZAMÓW PRZEJAZD
- e-mail: biuro@kamart-express.pl
- telefonicznie: + 48 690-006-102 (PL), +48 690-006-103 (PL)

- Facebook, GG

2.    Ile zapłacę za przejazd?

Cena przejazdu uzależniona jest od kilku czynników takich jak miejsce wyjazdu, miejsce docelowe czy ilość nadbagażu. W celu uzyskania dokładnej ceny prosimy o przejście do zakładki WYCENA ZLECENIA. Mogą Państwo również wysłać e-maila lub skontaktować się z nami telefonicznie.

3.    Jak mogę zapłacić za przejazd?

Nasi pasażerowie mają możliwość zapłaty przelewem na konto lub gotówką u kierowców.

4.    W jakie dni wyjeżdżacie?

Z Polski wyjeżdżamy w piątki. Z Anglii wyjeżdżamy w niedziele.

5.    Płyniecie przez Kanał La Manche promem czy jedziecie tunelem?

Przez Kanał La Manche pływamy promem oraz korzystamy z Eurotunelu. W zależności od potrzeb wybieramy najdogodniejszą formę przeprawy.

6.    Ile bagażu mogę zabrać?

Posiadamy bardzo dużą przestrzeń bagażową jednakże jeżeli planują Państwo zabrać ze sobą znaczną ilość bagażu oraz dodatkowych rzeczy prosimy o zaznaczenie tego faktu w kontakcie z nami.

W cenę biletu wliczone bagaże o wadze 50 kg. Bagaże dodatkowe (np. kolejna torba podróżna) zabierane w ramach wolnego miejsca, za opłatą ustaloną przez kierowcę na miejscu po stwierdzeniu faktycznej ilości nadbagażu.
 
7.    Jaki jest czas przejazdu?

Czas przejazdu uzależniony jest od miejsca odbioru pasażera oraz od jego miejsca docelowego. Czas przejazdu od opuszczenia granic Polski do portu promowego wynosi około 11 godzin.

8.   O której godzinie jest wyjazd?

Ostateczna godzina wyjazdu zależna jest od miejscowości odbioru pasażera oraz warunków drogowych i jest przekazywana telefonicznie przez kierowców w dniu wyjazdu.
Dzień przed wyjazdem informujemy wszystkich klientów o planowanej godzinie odbioru.

9.    Czy odbierzecie mnie z domu i dowieziecie pod wskazany adres?

Oczywiście. Działamy w systemie „door to door”. Odbieramy pasażerów z ich miejsca
zamieszkania oraz dowozimy pod wskazany adres dzięki czemu nie muszą się Państwo martwic o dojazd z bagażami np. z dworca autobusowego. Nie muszą Państwo również wydawać pieniędzy na taksówki czy przejazdy autobusowe. Jest to     bardzo wygodna usługa.

10.    Czy pasażerowie są ubezpieczeni?

Tak. Wszyscy podróżni na czas przejazdu są ubezpieczeni.


11.    Czy macie odpowiednie doświadczenie oraz uprawnienia do międzynarodowego przewozu osób?

Transport jest naszą pasją dlatego w trasę wyjeżdżają tylko doświadczeni kierowcy. Posiadamy licencję na międzynarodowy przewóz osób uprawniającą do wykonywania tego rodzaju usług oraz Certyfikat Kompetencji Zawodowych świadczący o naszej wiedzy z zakresu transportu.

12.    Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?

Oczywiście. Zwierzę musi spełniać jednak odpowiednie warunki narzucane przez  prawo obowiązujące w kraju, do którego będzie przewożone. Informacje o w/w warunkach są ogólnodostępne w sieci internetowej. Prosimy również o wcześniejsze poinformowanie nas o zamiarze zabrania ze sobą zwierzątka.

13.    Mam inne pytanie.

Jeżeli posiadają Państwo inne pytania prosimy o kontakt z nami, np. poprzez zakładkę KONTAKT lub w inny wygodny dla Państwa sposób.

PRZEWÓZ RZECZY:

1.    Jak mogę zamówić kuriera?

Kuriera można zamówić na trzy sposoby:
- poprzez naszą stronę internetową – zakładka ZAMÓW KURIERA

- e-mail: biuro@kamart-express.pl

- telefonicznie: + 48 690-006-102 (PL) lub +48 690-006-103 (PL)
- Facebook
2.    Ile zapłacę za usługę?

Cena usługi uzależniona jest od kilku czynników takich jak miejsce odbioru, miejsce docelowe czy waga przesyłki/rzeczy. W celu uzyskania dokładnej ceny prosimy o przejście do zakładki WYCENA ZLECENIA. Mogą Państwo również wysłać e-maila lub skontaktować się z nami telefonicznie.

3.    Gdzie mogę nadać przesyłkę?

Działamy w systemie "door to door". Odbierzemy Państwa przesyłkę z domu oraz dostarczymy pod wskazany przez Państwa adres.

4.    Jak mogę zapłacić za usługę?

Nasi klienci mają możliwość zapłaty przelewem na konto
lub gotówką u kierowców przy nadaniu lub odbiorze przesyłki/rzeczy.

5.    W jakie dni wyjeżdżacie?

Z Polski wyjeżdżamy w piątki. Z Anglii wyjeżdżamy w niedziele.


6.    W jakie dni odbieracie i dostarczacie rzeczy oraz przesyłki w Anglii?

Przesyłki oraz rzeczy w Anglii odbieramy i dostarczamy w soboty oraz niedziele.

7.    W jakie dni odbieracie i dostarczacie rzeczy oraz przesyłki w Polsce?

Przesyłki oraz rzeczy możemy odebrać i dostarczyć w Polsce w dowolnym dniu tygodnia. Wystarczy, że ustalimy takie szczegóły podczas składania zamówienia.


8.    Jakie rzeczy są wyłączone z przewozu?

Przesyłki wyłączone z przewozu wymienione są w naszym REGULAMINIE. Prosimy o zapoznanie się z jego treścią przed nadaniem zlecenia. Przypominamy, iż obowiązuje całkowity zakaz przesyłania wyrobów tytoniowych oraz alkoholowych.

9.    Czy mogę zamówić kuriera na określoną godzinę?

Ze względu na fakt, iż kierowcy każdego tygodnia przemierzają tysiące kilometrów nie prowadzimy zamówień na określoną godzinę. W marę możliwości zawsze staramy się jednak uwzględniać wytyczne naszych klientów.

10.    Nie będzie mnie w domu w dniu lub w godzinach odbioru przesyłki. Co wtedy?

W takim przypadku należy poinformować nas o tym oraz podać inny adres, pod którym możemy zostawić przesyłkę. Może to być adres sąsiada, zaprzyjaźnionego sklepu lub inne dogodne dla Państwa miejsce.   

11.    Nie będzie mnie w domu w dniu lub w godzinach nadania przesyłki. Co wtedy?

W takim przypadku należy poinformować nas o tym oraz podać inny adres, spod którego możemy odebrać  przesyłkę. Może to być adres sąsiada, zaprzyjaźnionego sklepu lub inne dogodne dla Państwa miejsce. Osoba nadająca przesyłkę powinna posiadać przy sobie dowód tożsamości. 

12.    Mam do wysłania dwie duże paczki, które łącznie nie przekroczą wagi 30 kg. Czy zostanie pobrana opłata jak za jedną paczkę do 30 kg?

Nie. Jeżeli przesyłki są duże to opłata pobierana jest za każdą przesyłkę osobno, a więc w tym przypadku 2 x 25 GBP. 


13.    Mam inne pytanie.

Jeżeli posiadają Państwo inne pytania prosimy o kontakt z nami, np. poprzez zakładkę KONTAKT lub w inny wygodny dla Państwa sposób.


busy z Polski do Anglii, przewozy Polska Anglia
busy Polska Anglia, transport do Anglii przewóz rzeczy do Anglii, busy do Anglii
przewozy z Polski do Anglii, transport Anglia Polska

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.